قبیله ی علاقه مندان به والیبال

والیبال دوستان عزیز ! خوش آمدید.

والیبال دوستان عزیز ! خوش آمدید.

سلام
شمیم هستم و در این وبلاگ سعی دارم که عکسهای بازیها و بازیکنا رو قرار بدم امیدوارم خوشتون بیاد
این وبلاگ قوانین خاصی نداره و با وبلاگهایی که مختص به والیباله تبادل لینک میکنم.
یه چیزه دیگه اگه خواستین عکسی رو کپی کنین حتما باید بگین.
دیگه حرفی ندارم فقط نظر یادتون نره.
بای تا های

طبقه بندی موضوعی

جام جهانی (ایران-لهستان)

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ب.ظ


سلام

 

خب امروز که نتونستیم لهستان رو ببریم

 

 

ولی بچه ها عالی بودن و من هم مثل همه فکر میکردم میبریم اونم سه بر صفر!!!

 

 

با این حال باید قبول کنیم

 

لهستان خیلی قویه

 

اشکال نداره ایشالله بازیای بعد

 

اینم از عکسا:

اولیش از تیم خودمون:

 

لهستانیا:

 

خوشحالیه بچه ها:

 

اینم از کوبیاک که واقعا ازش متنفرم):

 

خوشحالیه لهستانیا که واقعا رو اعصابه(خجالتم نمیکشن بیتربیتا)

 

اینم از بچه های خودمون(باید لهستانیا از ما یاد بگیرن که چقدر باشعوریم)

 

معروف و پاساش:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کورک که خیلی سرویساش افتضاحه و خطرناک از اینم متنفرم(انقدر بعد بازی عصبانی بودم فقط بهش فحش میدادمکه البته حقش بود)

 

 

تماشاگران ایرانی در ژاپن:

 

 

 

 

 

خب اینم از عکسا

 

نظر یادتون نره

 

به امید موفقیت تیم ملی در بازیای بعد

 

بای.

نظرات  (۱)

آورین آپدیت باشششش

بچه ها پست نذاشتن؟

من گذاشتمااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی