قبیله ی علاقه مندان به والیبال

والیبال دوستان عزیز ! خوش آمدید.

والیبال دوستان عزیز ! خوش آمدید.

سلام
شمیم هستم و در این وبلاگ سعی دارم که عکسهای بازیها و بازیکنا رو قرار بدم امیدوارم خوشتون بیاد
این وبلاگ قوانین خاصی نداره و با وبلاگهایی که مختص به والیباله تبادل لینک میکنم.
یه چیزه دیگه اگه خواستین عکسی رو کپی کنین حتما باید بگین.
دیگه حرفی ندارم فقط نظر یادتون نره.
بای تا های

طبقه بندی موضوعی

قهرمانی باشگاه های جهان(پیکان-الاهلی مصر)

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۰۳ ب.ظ


سلام

 

تبریک میگم برد پیکانو برابر الاهلی

 

 

نمیدونین که چه قدر خوشحال شدم بعد از مدتها بازی رو نشون دادن

 

 

خب اینم عکسا:

امپراطور:

 

 

نیکولای نیکولوف:

 

 

نمیدونم کیه:

 

 

 

 

 

دو خارجی در دفاع:

 

 

قیافه ی امپراطور:

 

زبونو بده تو:

 

 

فرهادو کشت بیچاره:

 

 

 

آخی دلم برا سرویساش تنگ شده بود:

 

 

 

قیافه ی شماره 8 اونا رو ببین زهره ترک شده:

 

 

عکس دسته جمعی:

 

 

 

 

باز جو گرفتش:

 

 

 

 

 

 

 

خب

 

عکسا فینیش شد

 

نظر یادتون نره ها

نظرات  (۱)

سلااام.

شماره هشت اونا ترسیده زهره ترک شده!

هه هه هه!

منم پست گذاشتماااا حتماً بیا ببین چون به علاوه ی عکسا

، خبر های مهمی هم توش گذاشتم.


جناب قائمی هم همچنین فیلمشو گذاشتم! در پستی جدا!!
پاسخ:

اوکی

 

میدونم از بازیشون معلوم بود

 

باشه دوستم

 

میام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی