قبیله ی علاقه مندان به والیبال

والیبال دوستان عزیز ! خوش آمدید.

والیبال دوستان عزیز ! خوش آمدید.

سلام
شمیم هستم و در این وبلاگ سعی دارم که عکسهای بازیها و بازیکنا رو قرار بدم امیدوارم خوشتون بیاد
این وبلاگ قوانین خاصی نداره و با وبلاگهایی که مختص به والیباله تبادل لینک میکنم.
یه چیزه دیگه اگه خواستین عکسی رو کپی کنین حتما باید بگین.
دیگه حرفی ندارم فقط نظر یادتون نره.
بای تا های

طبقه بندی موضوعی

لیگ برتر(پیکان-آرمان ورزشی)

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۱ ب.ظ


بعد از مدتها دوباره

 

سلامممم!!!!

 

خب دیگه بالاخره برگشتم و اومدم که خوش اومدمم

 

 

تو این مدت که نبودم چقد بازی شده و چقدر عکس زیاد شده

 

 

خب بدون معطلی عکسا رو ببینیم که کلی عکس دیگه مونده

 

سعی میکنم اونارو هم براتون بزارم

 

اینم عکسا:

بمب انرژی که عوض شده:

 

 

امپراطور با قیافه ی همیشگی:

 

 

 

میرزا!!!!

 

 

 

 

عخشم:

 

 

 

ناشناسها!!!

 

 

 

 

 

 

زبونو!!!

 

 

امیر در حال افسوس و مسعود میخند!!!

 

خب عکسا تموم شد

 

نظر میخوام زیادا

 

خود دانید

 

میدونم درسا زیاده

 

ولی خب من وقت میزارم میام پست میذارم شما هم

 

 

یه  نظر بدید

 

تنکس وری ماچ

 

گود بای

 

 

نظرات  (۲)

سلام.

آره زیاد برد هاشون به آدم نمی چسبه!
هنوز که قیـبله هست!

قبــیله درسته!
پاسخ:

درستش کردم

 

برو ببین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی