قبیله ی علاقه مندان به والیبال

والیبال دوستان عزیز ! خوش آمدید.

والیبال دوستان عزیز ! خوش آمدید.

سلام
شمیم هستم و در این وبلاگ سعی دارم که عکسهای بازیها و بازیکنا رو قرار بدم امیدوارم خوشتون بیاد
این وبلاگ قوانین خاصی نداره و با وبلاگهایی که مختص به والیباله تبادل لینک میکنم.
یه چیزه دیگه اگه خواستین عکسی رو کپی کنین حتما باید بگین.
دیگه حرفی ندارم فقط نظر یادتون نره.
بای تا های

طبقه بندی موضوعی

قائمی:موتور ایران روشن شده

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۲ ب.ظ



جام جهانی؛ قائمی: موتور تیم ایران روشن شد


دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان با شرایط ژاپن هماهنگ شده اند و فکر می کنم موتور ایران هم روشن شده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد قائمی پس از پیروزی 3 بر صفر برابر ونزوئلا درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود. خدا را شکر که روز به روز در حال پیشرفت هستیم و امیدوارم در بازی های بعدی هم بتوانیم به هدف خود برسیم. موتور تیم ایران روشن شد، چراکه فکر می کنم بازیکنان از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار گرفته اند و می توانند همین شرایط را هم حفظ کنند.
وی ادامه داد: هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد. انگیزه بازیکنان تیم ها بسیار مهم است. فکر میکنم امروز مهمترین موضوع کسب پیروزی بود که توانستیم به آن دست پیدا کنیم. تیم ایران در تمام بخش ها عملکرد خوبی داشت و توانست با یک کارگروهی به آن چیزی که مستحقش بود برسد.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران درمورد بازی با لهستان عنوان کرد: بازی متفاوتی خواهد بود. باید منتظر برنامه کادر فنی باشیم و ما هم تلاش می کنیم که نکاتی که مربیان می گویند را در زمین اجرا کنیم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۹
شمیم ب.م

نظرات  (۱)

نه نه نه عزیزم!

من خودم حواسم هست!

گفتم که بیست و پنجش تموم میشه و مییشه بیست و پنج سالش!!

راستی چرا هیچی کلیدواژه ننوشتی؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی