قبیله ی علاقه مندان به والیبال

والیبال دوستان عزیز ! خوش آمدید.

والیبال دوستان عزیز ! خوش آمدید.

سلام
شمیم هستم و در این وبلاگ سعی دارم که عکسهای بازیها و بازیکنا رو قرار بدم امیدوارم خوشتون بیاد
این وبلاگ قوانین خاصی نداره و با وبلاگهایی که مختص به والیباله تبادل لینک میکنم.
یه چیزه دیگه اگه خواستین عکسی رو کپی کنین حتما باید بگین.
دیگه حرفی ندارم فقط نظر یادتون نره.
بای تا های

طبقه بندی موضوعی

بازیهای تدارکاتی(ایران-روسیه)

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۴۹ ب.ظ


سلام به دوستای گلم و دوستداران والیبال.

 

خب بازم تبریک میگم دومین بازی باروسیه رو با نتیجه ی

 

سه بر دو بردیم.

 

ایشالله رفتن به المپیک رو جشن میگیریم.

 

اینم از عکسای بازی دیشب:

اول از همه آقای خوشخبر:

اینم یه عکس از دفاع فرهاد خان:

فرهاد و سید با بازیکن دراز روسیه:

 

و این هم سعید معروف با جاخالی های عالیش:

 

و باز هم سعید معروف و فرهاد و اون دست که صاحبش معلوم نیست:

 

مستر کواچ خندان:

 

سید خندان به همراهمحمودی پشت به دوربین:

 

مربی روسیه که واقعا دیگه حرفی مقابل ایران و بچه های ایران نداره که بزنه(بزن دست قشنگه رو به افتخار خودم!!!)

 

و امیر غفور با دهانی باز و کج و کوله!!!

 

باز این عادل غلامی اومد آبشار بزنه ازش عکس گرفتن:

 

و سعید معروف که مربی روسیه رو بغل کرده(آخی چه لحظه ی احساسیه من که گریم گرفت!!!):

 

فرهاد تو آماده باش برا دفاع(بچه با چه دقتیم به دستای بازیکنه نگاه میکنه!!!)

 

فرهاد تو هوا:

 

معلوم نیست امیر غفور چی به سید گفته که از خنده داره غش میکنه بقیه هم که فالگوش وایسادن:

 

و آخرین عکس از تماشاچیان ایرانی در روسیه:

 

خب عکسا تموم شد

 

نظر ندین میام براتون!!!

 

اینو گفتم که حواستون باشه باید نظر بدین.

 

خدانگهدار.

نظرات  (۲)

جناب خان شدی؟

خخخخخخ
پاسخ:

آره

 

باید با اینا اینجوری رفتار کنی

 

تا نظر بدن

ببخشید اون همون بازگشت بچه ها بود رمزشو برداشتم.
پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی