قبیله ی علاقه مندان به والیبال

والیبال دوستان عزیز ! خوش آمدید.

والیبال دوستان عزیز ! خوش آمدید.

سلام
شمیم هستم و در این وبلاگ سعی دارم که عکسهای بازیها و بازیکنا رو قرار بدم امیدوارم خوشتون بیاد
این وبلاگ قوانین خاصی نداره و با وبلاگهایی که مختص به والیباله تبادل لینک میکنم.
یه چیزه دیگه اگه خواستین عکسی رو کپی کنین حتما باید بگین.
دیگه حرفی ندارم فقط نظر یادتون نره.
بای تا های

طبقه بندی موضوعی

تمرین بچه های والیبال برای المپیک 2015

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۰ ب.ظ

سلام

 

بعد از مدتی دوباره بچه ها تمریناشونو شروع کردن

 

تا تو المپیک سهمیه بگیرن و همینطور که میبینید برای چند رقابت سخت با کشورای مختلف آماده میشن

 

خب میریم سراغ عکسای تمرین بچه ها:

اولین عکس از آقای سامان فائزی باقیافه ای باحال و کج و کوله در حال ساعد زدن:


اینم مستر کواچ که نمیدونم داره کیو صدا میکنه:

 

و این هم سید عزیز ک معلومه خستس ولی بازم میخنده:

 

شهرام محمودی که در حال افسوس خوردنه و یکی که این سمت میخواد سرویس بزنه:

 

عادل غلامی در حال خوشحالی کردن ولی چرا اینقدر خوشحاله؟:

 

و فرهاد باخنده و دست دادن به عادل غلامی:

 

سعید معروف در حال سرویس زدن و تماشاگراننی که با تعجب و حیرت نگاه میکنن:

 

مهدی مهدوی با خنده یا گریه داره با اشاره به بچه ها میگه ساکت باشین یه دقیقه:

 

عبادی پور با خنده به یه چیزی اشاره میکنه فکرکنم میگه توپ داخل افتاده:

 

فرهادو میلاد که مشکوکانه دارن با هم حرف میزنن باید برم از زیر زبونشون بکشم بیرون خب فضولیه دیگه خبر نمیکنه:

 

عادل غلامی که عدد 4 رو نشون میده من هی میگم عاد غلامی استقلالیه شما میگین نه(بزن به افتخار هر چی استقلالیه گله. بزن!!بزن!! شله !! دست دست!!!)

 

و آخرین عکس از کواچ که در حال دعوا کردن سعید معروفه و سعید معروف درحال عذر خواهی(یکی نیست بگه چرا اینقدر کواچ بنده خدارو اذیت میکنین من چی بگم به شماها)

نظرات  (۶)

سلام.

کاسه کوزه کجا بود بابا تو هم حساس شدی!

حساس نشو حساس نشو! 

آخه اون وبم بود! پاره ی تنم بود! 

بلاگفای بووووووووووووووووووووووووووق حذفش کرد :(((

دیگه هیچ وقت وبلاگ به اون پر نظری پیدا نمیشه.


ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


ای بابا!  چرا اینقد همه به من گیر می دن! اون ازون رانا مقیمی این از تو!!!


البته تو که عزیز مایی.

خب عزیز من!!

وقتی عکسو Paste  کردی، دو تا Enter بزن میره پایین تر بعدش عکس بعدی رو کپی و بعد Paste کن.


راستی امشب مهمون خندوانه خداداد عزیزی هست.

ببین انقد این رامبد ما رو حرص میده تا بالاخره دق مرگ نشیم ول کن نیست. ینی هرکی ما میگیم این دیگه کیه دعوتش می کنه!

البته خداداد که خوبه مثه جکی چان می مونه!!!!!

اتفاقاً من دوست دارم قائمی بیاد یکم قارقار کنه بخندیم!

غفورم بیاد بد نیست. ( به قول یه دختره: غفورکم!!!)


ببین! جان من ببین!

کامنت که نی، وصیت نامه ست!!!!

همه چی توش پیدا میشه!

یاد بگیر ببین چقدر دست به کامنت من خوبه!!!
پاسخ:

سلام دوستم

نه بابا این چه حرفیه حساس نشدم که

بعدشم عزیزم وبت چه ربطی به فرهاد داره آخه؟

اون کاریو که میگی عکسو کپی کنم انجام میدم ولی عکسای سایتای دیگه به جز فدراسیونو نمیتونم بزارم

متاسفانه هم خداد عزیزی رو ندیدم ولی امروز حتما میبینم

منم خیلی دوست دارم فرهاد قائمی رو بیارن چون آدم باحالیه و به درد خندوانه میخوره

امیر غفور هم که جای خود دارد ولی چه کنیم به جز سیدو محمودیو ظریف کلا کسیو نمیارن تو برنامه تلویزیونی آخه ما  چه گناهی کردیم همش آدمای تکراری با حرفای تکراری میبینیم.

خب بیا اینم یه جواب پرو پیمون برو حالشو ببر!!!

و همچنین آفرین که تگ گذاشتی.
از عکسا هم ممنون
سامان فائزی با قیافه ای کج و کوله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهدی مهدوی با خنده و گریه قاطی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جالب بود و قشنگ.به وب منم سر بزن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی