قبیله ی علاقه مندان به والیبال

والیبال دوستان عزیز ! خوش آمدید.

والیبال دوستان عزیز ! خوش آمدید.

سلام
شمیم هستم و در این وبلاگ سعی دارم که عکسهای بازیها و بازیکنا رو قرار بدم امیدوارم خوشتون بیاد
این وبلاگ قوانین خاصی نداره و با وبلاگهایی که مختص به والیباله تبادل لینک میکنم.
یه چیزه دیگه اگه خواستین عکسی رو کپی کنین حتما باید بگین.
دیگه حرفی ندارم فقط نظر یادتون نره.
بای تا های

طبقه بندی موضوعی

قهرمانی آسیا(ایران-استرالیا)

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۵ ب.ظ


سلام   سلام   سلام

 

تبریک میگم برد ایرانو مقابل استرالیا و قرار گرفتن تیم ملی جزو چهار تیم برتر

 

خب اینم عکسا:

اولین عکس از آقایان غلامی و شریفات و پیروت پور که ولو شدن رو زمین!!!

 

رحمان داوودی و علی حسین لیبرو ی خوبمون که دیشب عالی بود:

 

پوریا فیاضی و مستر داورزنی با خنده:

 

الان دقیقا شریفات داره چیکار میکنه؟؟؟

 

پیمان اکبری مربی تیم و آقای داورزنی:

 

یه عکس از خوشحالیه بچه ها بعد بازی و پوریا فیاضی که معلوم نیست به چی میخنده:

 

اینم یه نما از پاس دادن پاسور عزیز محمد طاهر وادی به مسعود غلامی:

 

کل تیم به علاوه ی مربی در حال خوشحالی:

 

مسعود غلامی و پوریا فیاضی:

 

 

 

خب

 

عکسا تموم شد

 

به امید برد ایران تو بازی با چین

 

 

تا بازی بعدی بای

 

راستی نظرم بدینا!!!

 

 

نظرات  (۴)

عکسا خیلی خوب بودن...
ماشالله بهشون..
ایشالله چین رو هم میزنن...
پاسخ:

خواهش میکنم

عالی بودن

ایشالله

۱۶ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۹ مهدی جباری
خوب بود...به منم سر بزن...
علیکم السلام!

منم تبریک مجدد عرض می کنم.

قحطی عکسه خواهر چیکار کنم خب!
سلام!

خوبی؟

رفیم جزو دو تیم برتر!

امیدوارم ژاپنو سه بر دو ببریم و قهرمان آسیا شیم. آخه دلم نمیاد طفلیا رو سه هیچ ببریم!

ایشالا.

ای کلک اسم همشونو یاد گرفتیااااا!!

ماشالا رفیق باهوووش!
پاسخ:

سلام

مرسی

آره رفتیم اونم به سختی

مطمئن باش ژاپنو سه بر صفر میزنیم اگه خدا بخواد

آره دیگه یاد گرفتم کاری نداشت برا من که به قول خودت باهوشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی